Gutes Neues Jahr!

Full rulle hela dan. Jag har städat, lagat mat, varit i skärmabrink, telefonplan och nu äntligen tillbaka på lidingö. (Huset är fortfarande kallt som fan). Försöker packa och ringer jenny varannan minut om råd kring tjocktröjor och strumbyxor. Har försökt  få henne att förstå vikten av att välja rätt färg på nyårsutstyrseln och förklarade att örra tolvslaget firade jag i helvitt för att jag ville ha frid och ro under året. Hon fattade nada utan bekymrar sig mest över hur hon ska förklara för tullen vad alla brustabletterna gör i väskan. Som tur är har jag slagit upp hur man säger vätskeersättning på tyska.


Kommentarer
Postat av: jenny

Tur att vi har varandra Mokkling!

2008-12-28 @ 23:18:15
Postat av: Sandra

Oh ja.. :)

2008-12-29 @ 14:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0