Glögg rimmar på vin efter 2 öl

Det blev rimstuga i Aspudden i lördags. Rimmen uteblev störrde delen av kvällen men det dracks, skrattades och pratades desto mer. En mistel tillförde kärlek och det pussades för fullt i stugan. Stämningen va på topp och man önskar att man kunde stannat tiden där. Men salmiakishotsen gjorde sitt.. stjälpte en del och förde andra ut på stan. Jag tog mig an utmaningen att promenera till slussen. Vid liljeholmen va cigarettförrådet slut och jag bekantade mig med taxi stockholm som gav goda råd om livet.

Som jenny fint uttryckte det. Om det är det här som är en rimstuga borde vi fasiken ha de varje helg.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Kalla det va ni vill, men säg bara ordet vin så kommer Benny!! =) Bara att det finns vin, och trevligt sällskap då är hon självskriven... Hihi



Men å andra sidan vem skulle inte komma med den uppsättningen??? =)

2008-12-22 @ 14:30:42
Postat av: Sandra

Vinstuga? Torsdag? Vi kör!

2008-12-22 @ 17:41:07
Postat av: Charmtrollet

Nehe! Torsdag är det Garbo som gäller!!

2008-12-22 @ 23:31:43
Postat av: Jenny

var det någon som sa vin?

2008-12-23 @ 00:12:17
Postat av: Sandra

Ja men vi kan väl köra vinstuga och sen garbo... Typ alltså hallååå

2008-12-23 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0