En sommardag mitt i vintern

Jag ligger med huvudet på telefonen. För trött för att orka hålla den med händerna. Han säger att man inte ska  va ledsen när solen skiner. Men solen skiner ju inte svarar jag. Jo visst gör den det, fortsätter han. Den skiner alltid där du e.
Jag ler för mig själv, säger åt honom att sluta smöra och förklarar hur trött jag e. Han berättar nån historia om rymden tills jag somnar in igen. När jag vaknar på morgonen har någon tejpat upp en bild av en sol på mitt sovrumsfönster.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill också ha en sol på mitt fönster...

2008-12-14 @ 16:49:40
Postat av: Mok

Du bor nog för högt upp ;)

2008-12-14 @ 17:04:27
Postat av: Anonym

naawwwww

2008-12-15 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0