En alternativ Pablo

Det är ju El Classico på lördag. Jag frågar min kollega om jag måste börja heja på real madrid nu när jag ska bli temporär madridbo. Han flyger förskräckt upp ur stolen, tittar på mig med avskyvärd blick och förklarar med noga kontrollerad aggrissivitet att vissa saker gör man bara inte. Äter bajs till exempel.

Fick därmot ett par tips om några alternativa lag som jag kan heja på om jag nu "prompt måste heja på ett madridlag".
Så hädanefter är jag Atlético Madrid - supporter. Känns bra. Tror vi kommer få en fin realtion.. menar relation. Jag och Atlético.


Kommentarer
Postat av: Charmtrollet

Överväg Barcelona FC! Då kommer du bli lika poppis där som du är här!

2008-12-13 @ 03:24:53
Postat av: lolloistheshit

ojoj, stackarn, utmobbad efter en vecka:(

2008-12-13 @ 16:37:34
Postat av: Sandra

Va det där den stora bomben du hade väntat med? :D

2008-12-14 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0