Bara friday..

Invigde brors lägenhet igår med blåbärsglögg, pepparkakstunnering och russinleken. Jenny, lisa, taylor och natta bjöd på sällskap av högsta kvalitet. Kvällen slutade senare än förväntat och jag ligger i soffan och överväger om jag ska ta en powernap eller bekämpa tröttheten med kaffe och cola. Är för trött för att fatta beslutet så jag bloggar lite halvhjärtat tills jag bestämmt mig.

Har kommit underfund med att jag blir motbjudande när jag bor själv. Har fötterna på bordet när jag äter, halsar julmust direkt ur flaskan, använder samma kniv till avocadon och smöret så det blir äckligt grönt i paketet, och lägger tillbaka halvätna pepparkakor i burken.

Anyway.. fredag idag. Ingen freaky friday. Jag spar mig tills imorgon. Kanske nått glas vin. Kanske.. Mycket tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eldorados pepparkakor I.T.S!

2008-12-19 @ 15:18:04
Postat av: Nikki

Vad menar du med att du BLIVIT motbjudande?? =)hihi

2008-12-22 @ 00:42:40
Postat av: Sandra

haha charming as always! Gillar dig också nikkipikkikki.. :D

2008-12-22 @ 11:04:17
Postat av: Nikki

Var ju bara en snäll liten oskyldig fråga =)

2008-12-22 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0