Alla sätt är bra

Natta ringer när jag är i stan och handlar. Jag berättar glatt att jag köpt nya skor.

Natta:
Va fan asså. Du köper alltid nya skor efter ett uppbrott.

Sandra:
Ja ja vet. Men det är ju mitt sätt att hantera det på.

Natta:
Jaha ja. Själv går jag ut och raggar upp nån ny.

Sandra:
Jo jag vet det. Men alla har sitt eget sätt gumman. Mitt är är att köpa skor. Det är därför jag har så många.

Natta:
Hmm ja det är sant. Det är nog därför jag har legat med så många.

Ps. Inlägget har självklart ovannämndas godkännande.. Ds

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahah! Borde verkligen lära mig tänka innan jag talar! :)

2008-12-29 @ 12:10:42
Postat av: sandra

haha det e så bra!

2008-12-29 @ 13:56:08
Postat av: Charmtrollet

hahah... jag dööör!

2008-12-29 @ 23:37:00
Postat av: Lillen

Undra vad jag ska börja samla på?

Tändstickor? näää.. pimpims hallonbåtar? njaa.. SALMIAKKI?? offcourse.. :D

2009-01-23 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0